2011. aug. 2.

Kalotaszegi nagyírásos

A bölcsek könyve. Tegnap találtam rá egy régiség kereskedésben egészen "véletlenül", mert ugye a véletlenekben nem hiszek :-) Sinkó Kalló Katalin gyűjteményében több száz szebbnél szebb minta van. Kész kincsesbánya. Lesz mit alkotni belőle... Hamarosan mutatom mit.








Például egy palóc mintát anno így alakítottam át:


először elemeztem...

azután egyszerűsítettem...



majd tovább gondoltam...







és végül illusztráltam a felhasználási lehetőségei közül néhányat.








6 megjegyzés:

  1. Micsoda kincs! Épp most akarok farmert hímezni, vagy hímeztetni:)))

    VálaszTörlés
  2. Ha készen lesz, feltétlenül tessék megmutatni! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan a Kalotaszegi nagyirásos könyv és szivesen eladnám. Nem tudsz valakit, akit érdekelne?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Tisztelt Eladó!

      Engem érdekelne a könyv.Kérem jelezze,ha még eladó!

      Köszönettel,Ralovich Imre-20-3325 655

      Törlés
  4. Tényleg! Én szívesen megvenném.

    VálaszTörlés